Accommodatie

Wij beschikken over een prachtige accommodatie die ook nog eens uitstekend is gesitueerd vanwege de ligging vlakbij het Lankheterbos(het Lankheet). Daarnaast ligt onze accomodatie in het mooie park Scholtenhagen omringd door andere mooie sportaccomodaties.

Onze accommodatie bestaat uit:

• Een kunststof 400m baan met alle voorzieningen die nodig zijn om atletiek te kunnen bedrijven;
  • Een survivalinstallatie;
  • Een eigen krachtruimte met uitdagende toestellen en lifting platforms voor de oly lifts;
  • Een bosachtig looppad (600m);
  • En zeker ook een sfeervolle kantine!

Kantine

Met de hulp van vele vrijwilligers is onze sfeervolle kantine tot stand gekomen. Na iedere training is er de mogelijkheid even bij te komen onder het genot van een kopje koffie/thee of een andere versnapering. Van de kantine wordt ook dankbaar gebruik gemaakt bij de vele activiteiten die we organiseren voor onze leden.

Krachthonk

Ons krachthonk is eenvoudig maar effectief. Naast het gebruik van een squat rek, bankdruk bank en andere noodzakelijke apparatuur, maken we bij AVH hoofdzakelijk gebruik van de olympic lifts in onze krachttrainingen. Dit doen we op zelf gefabriceerde lifting platforms.

Baanrecords

Alle hier getoonde lijsten worden al sinds jaar en dag vrijwillig verzorgd door Gerard Willekes. Bezoek hier zijn website.

Onze prachtige accommodatie wordt niet alleen gebruikt voor trainingen. Er worden ook wedstrijden georganiseerd waar serieuze prestaties worden geleverd.

Baanrecords:

• Masters, Dames en de heren: Klik
  • Vrouwen, Dames, junioren en pupillen: Klik
  • Mannen, Heren, junioren en pupillen: : klik

Naast de baanrecords houdt Gerard ook een clubrecords lijst bij. Deze kan je hier bekijken.